GRUPINĖS TRENIRUOTĖS
  • KALANETIKA - plastinės gimnastikos rūšis, sukurta susiejus baleto ir jogos elementus. Anot specialistų, ši „karališka“ mankšta – puikus būdas atjaunėti dešimčia metų ir be didelių pastangų sumažinti svorį. Treniruotėse koncentruojamasi į tempimą, elastingumo gerinimą, nors reikia padirbėti ir su jėga. Dažniausiai atliekami mažos amplitudės impulsiniai judesiai. Apeliuojama į „giliųjų raumenų“ stiprinimą, ir „neatrastų raumenų“ veiklos aktyvavimą.
  • JOGA - rūpinimasis savo kūnu, protu ir kvėpavimu. Tai reiškia, kad amžiaus senumo praktikos apima jogos padėtis (asanas), kvėpavimo technikas (pranajamas) ir meditaciją. Darant šias praktikas kūnas, protas ir kvėpavimas susiderina vienas su kitu, ir tą pačią akimirką nutinka joga.
  • PILATES - tai proto ir kūno lavinimo sistema. Derinant su kvėpavimu, lėtais ir kontroliuojamais judesiais siekiama atkurti taisyklingą kūno laikyseną bei judėjimo įpročius. Stiprinant giliuosius raumenis kūnas tampa grakštesnis, aukštesnis, stipresnis. Pratimai lavina pusiausvyrą, lankstumą ir ištvermę, mažina stresą ir įtampą.
  • BIKE - stacionarių dviračių treniruotės su moderniais "Panatta" dviračiais, naudojant įvairias važiavimo technikas: važiuojama į kalną ir pakalnę, ugdoma jėga ir ištvermė, stiprinama širdis, tempiami krūtinės, nugaros bei pilvo raumenys, išvengiant didelių stuburo apkrovų. Ši treniruotė tinka norintiems sudeginti kalorijas bei turėti tvirtą ir stangrų kūną. Pedalus minsite prieblandoje, energingai žybčiojant šviesoms, kurios žaismingai atsispindi gausybėje veidrodžių ir papildo šokių muzikos garsus.
  • TRX - ​​tai viso kūno stiprinimo treniruoklis-kabančių diržų sistema, kuri leidžia atlikti įvairius jėgos pratimus, pasinaudojant kūno sunkio jėga ir kūno svoriu. Dėl kabančio TRX treniruoklio nestabilumo, kiekvienas pratimas yra funkcionalus, treniruojantis daugelį raumenų.
  • PRESS EXPRESS + BACK - 30min trukmės sutrumpinta treniruotė orientuota konkrečiai į pilvo preso ir/arba nugaros raumenis. Visos treniruotės metu atliekami pratimai skirti visiems pilvo ir juosmens raumenims lavinti. Koncentruota treniruotė garantuoja efektyvius rezultatus. Aukštas fizinis intensyvumas. 
  • X-FIT - treniruotė vyksta rato metodo principu panaudojant įvairią treniruočių įrangą pvz. laisvi svoriai, stepai, giros, štangos, kamuoliai ir t.t. sudarant tam tikrų pratimų stoteles ratu. Treniruotė vyksta keičiantis vietomis. Treniruojami visi kūno raumenys, gerinama kraujotaka ir širdies darbas, lavinama ištvermė ir visas kūno fizinis pasiruošimas. Treniruotė aukšto fizinio intensyvumo. Tinkama tiek mėgėjams tiek profesionaliems sportininkams.
  • KŪNO DIZAINAS - vidutinio intensyvumo jėgos ir ištvermės treniruotė, skirta siekiantiems dailaus ir tvirto kūno. Ji tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pajėgumo žmonėms. Ji primena aerobiką ir padeda lavinti daug skirtingų raumenų grupių. Treniruotės metu daugiausiai krūvio tenka sėdmenų, šlaunų, nugaros, juosmens, pečių, krūtinės raumenims.
  • STRONG by Zumba - aukšto intensyvumo treniruotė (HITT – high intensity tempo training) kombinuota su specialiai šiai programai sukurta muzika. Treniruotės metu jėgos pratimai (pritūpimai, įtūpstai, atsispaudimai ir t. t.) derinami su kardio judesiais, todėl intensyviai dirba visas kūnas. Treniruočių metu judama sinchroniškai su specialiai šioms treniruotėms sukurta muzika, o tai motyvuoja bei leidžia jums dirbti sunkiau ir efektyviau.
  • ZUMBA FITNESS - tai"fitneso vakarėliai", kuriuos sudaro pasauliniai šokių muzikos ritmai kartu su lengvai atkartojama šokių choreografija sukuriant dinamiką tarp šokio ir sporto. Merengue, Salsa, Cumbia, Reggeaton.. ir dar daug kitų širdį kaitinančių ritmų! Absoliuti Jūsų kūno transformacija - tai lyg linksma šventė nejaučiant jokio diskomforto. Kartu su šokių choreografijomis susipina fiziniai pratimai lavinantys viso kūno raumenis, ypač pilvo presą. Lavinama ištvermė, koordinacija, kūno lankstumas. Treniruotė tinkama tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems.
  • ZUMBA TONING - ​tai treniruotė, kurios metu panaudojant papildomus svorius - hanteliukus - išlaikoma pagrindinė Zumba® esmė ir sutelkiamas dėmesys į jėgos pratimus - rankų raumėnų stiprinimą, pilvo presą ir šlaunis.Ar kada teko atlikti choreografijas su papildomais svoriais? Zumba Toning labai nuotaikinga kūno formavimo treniruotė tinkama tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems.
  • ZUMBA STEP - iš esmės, tai yra tai, apie ką Jūs galvojate tik dar smagiau. Pamirškite viską, ką iki šiol žinojote apie treniruotes su "step" platformomis. Zumba® STEP skiriasi nuo klasikinių "step" aerobikos treniruočių dėl keleto priežasčių - tai daug paprasčiau, lengviau sekti instruktorę (-ių), nenukrypstama nuo pagrindinės Zumba® esmės, tai yra nepakartojamai puiki treniruočių programa!​ Zumba® STEP - tai aerobinių step judesių ir Zumba® šokių kombinacija. Ši novatoriška programa padės jums pagražinti sėdmenis, sustiprinti šlaunų ir kojų raumenis bei dailins viso kūno linijas. Treniruotės vyksta su Zumba® Rizer platforma, kuri skiriasi savo forma - yra apvali.​​